Eliksir zdrowia, młodości i energii – zielony szejk

Gdyby istniał jeden przepis, który sprawi, że będziesz czuć się i wyglądać młodo ? Że będziesz mieć więcej energii ? Że poprawi się Twoja przemiana materii ? Że pomoże Ci schudnąć ? Uzupełnić niedobory witamin ? To czy wypróbowałbyś go ?

Możesz już skakać do nieba z radości …. Taki przepis istnieje !

Jeśli chcesz to wszystko osiągnąć musisz przywyknąć do spożywania codziennie zielonych szejków ! Czyli koktajli przygotowanych głównie z zielonych roślin i liści. Jest to najsmaczniejszy i najzdrowszy posiłek o jakimkolwiek w życiu słyszałeś.

 

Cząsteczka chlorofilu różni się od cząsteczki ludzkiej krwi

tylko jednym atomem.

Spożywanie chlorofilu

jest jak robienie transfuzji świeżej krwi”

                                                                                                                                                   Vivtoria Boutenko

Zielony szejk to bomba witaminowa. Zawiera:

  • dużą dawkę chlorofilu, który oczyszcza organizm
  • żelazo dotleniające komórki
  • magnez i potas
  • prowitaminę A, która ma korzystny wpływ na wzrok
  • kwas foliowy, tak bardzo potrzebny kobietom w ciąży
  • witaminy z grupy B dzięki którym będziesz mieć piękne włosy i paznokcie
  • witaminy C i E, które mają działanie odmładzające
  • wartościowe białko

A przy tym:

  • więcej witaminy A niż marchew
  • więcej witaminy C niż pomarańcze
  • więcej witaminy E niż całe ziarna

Taki zielony koktajl da Ci porządnego kopa energetycznego, nabierzesz więcej sił, nie będziesz chodzić ze spuszczoną głową narzekając, że nie masz siły. Jest oczywiście warunek: takiego szejka nie możesz pić wtedy kiedy Ci się przypomni (raz na tydzień – choć i to lepsze niż nic), należy go pić codziennie. Jest to też świetne rozwiązanie dla osób, które za warzywami nie przepadają, nie wspomnę o jarmużu czy szpinaku, których dużo osób nie znosi. W formie szejków to wręcz „miód w gębie” 🙂

Przykładowe koktajle:

  1. wyciśnięty sok z dwóch pomarańczy, banan, kiwi, duża garść jarmużu – zblendować
  2. wyciśnięty sok z jednego grejpfruta, sok z jednej cytryny, dwa kiwi, banan, duża garść szpinaku, garść natki pietruszki – zblendować

Możecie je tworzyć, mieszać, kombinować na wszelkie sposoby, wedle upodobań, ważne aby była zielenina. Może być sałata, seler naciowy, ogórek, świeża pokrzywa, liście buraków itd. Wiele osób zamiast wyciskać sok z pomarańczy, mandarynek, czy grejpfrutów dodaje po prostu wodę. Też możesz tak spróbować, choć o wiele smaczniejszy jest z sokiem jednak 🙂

Wypijanie codziennie zielonego szejka zmniejsza łaknienie na słodycze, pieczywo, fast foody czy niezdrowe przekąski.

No i jeszcze słowo o chlorofilu czyli barwniku, który nadaje zielony kolor roślinom. To właśnie on zwany jest „roślinną krwią”:

  • zwalcza liczne bakterie patogenne
  • zapobiega wzrostowi kamieni w nerkach
  • łagodzi bóle
  • stabilizuje ciśnienie krwi i oddychanie
  • wzmacnia mięsień sercowy
  • zwiększa odporność organizmu
  • spowalnia procesy utleniania komórek, a tym samym zapobiega przedwczesnemu starzeniu
  • eliminuje wolne rodniki
  • przyspiesza proces gojenia ran
  • zapobiega chorobom nowotworowym
  • reguluje procesy trawienia
  • eliminuje toksyny i metale ciężkie

Naprawdę warto włączyć do diety zielone szejki …. przygotowywanie ich nie zajmuje dużo czasu, a korzyści co niemiara !

 

Dodaj komentarz

Or

Twój adres email nie będzie publikowany.

CommentLuv badge